• Home
  • Pengenalan SRS
  • Ahli SRS
  • Galeri
  • Wadah pembuka bicara

    Tuesday, January 11, 2011
    Assalamualaikum wbt..


    Alhamdulillah dengan limpah kurnia dan izinNya maka terhasillah blog bagi Sahabat Rakan Siswa KIPSAS atau dikenali sebagai SRS KIPSAS di bawah unit kaunseling.Tujuan penubuhan blog ini adalah bagi mendekatkan pelajar-pelajar KIPSAS dengan Unit Kaunseling bagi memudahkan bicara melalui alam maya.


    Seiring dengan perkembangan teknologi,Blog ini juga memudahkan pelajar mencapai rangkaian maklumat dari Unit kaunseling dengan hanya melayari Blog ini..Sekalung tahniah kepada Penaung SRS iaitu Pn Nur Yani bt Che Hussin selaku penaung dan penasihat Kelab SRS ini dan tidak lupa juga kepada Cik Siti Norma bt Markan yang juga penasihat kepada kelab ini.


    Tidak lupa juga Ahli Jawatankuasa Tertinggi SRS yang bertungkus lumus bagi memantapkan organisasi ini untuk lebih efisyen dan terkini seiring dengan arus permodenan..Dan kepada Mantan-Mantan SRS,terima kasih yang tidak terhingga diucapkan diatas khidmat bakti yang telah diberikn selama ini kepada SRS bagi generasi yang baru ini.


    InsyaAllah,Sesuai dengan tugasnya.SRS akan cuba menambahbaikan dan memantapkan struktur Organisasi bagi tujuan memberi khidmat bimbingan dan kaunseling kepada pelajar-pelajar KIPSAS khususnya...

      0 comments:

      Post a Comment